AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 17 aug 2018, 10:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nye bruger

Geografisk sted: uruguay/brasil
hej alle jeg er gammel akvarist som har fundet her ind på denne dejlig side. så jeg synes vi skulle få noget gang i forum velkomme til alle gamle som nye akvarister. her på siden kan i føle jer hjemme og spørge om alt inden for akvariedyr.
i skal bare se ok komme igang med at bruge forum vi bider ikke her inde.
ingen spørgsmål er dumme man skal jo lære inden man kan finde ud af denne dejlige hobby.
nå nok for nu ha en dejlig dag alle sammen
mvh. mikhael.v

Geografisk sted: Århus
Velkommen til, det ville være rart hvis bare 30 af de 200 var aktive herinde. Men vi er desværre kun 8-10 stykker, men jeg synes her er hyggeligt. Derudover er det til at følge med herinde, og så er der ikke så mange regler som på akvariesiden. På akvariesiden.dk må man ikke nærmest ikke nævne en akvariebutik, så bliver man flået. Eller som jeg kom til at nævne en akvariebutik, der fortalte mig at jeg kunne have scalare i et 30 L akvarie.

Geografisk sted: uruguay/brasil
hej jeg kan ikke lide akvariesiden det eneste jeg kan bruge er artbeskrivelser og artikler.og ellers føler jeg mig ikke velkommen . det er en klikke af gamle akvarister som har kendt hinanden i rigtig mange år og de er så stive i det kan slet ikke klare nybegynder.så nu må vi se og få denne side op og køre .jeg kan ikke forstå hvorfor de nye forsvinder her inde.her taler man pænt til alle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time