AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 21 feb 2018, 19:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin

Geografisk sted: Vejle
Husk at besøge AkvarieDyr.dk på facebook

Geografisk sted: Rønne
Hvad skal vi på Facebook? Vi skulle istedet være mere aktive her, synes det er et rigtig hyggeligt lille forum for alle. Selvom jeg ikke skriver så meget på forumet, så betyder det ikke at jeg ikke er aktiv på siden.

Jeg glæder mig til konkurrence om at vinde de flotte Blue Moscow, i andre behøver ikke deltage dem tager jeg.

Geografisk sted: Randers/Slagelse
Bjarne Larsen skrev:
Hvad skal vi på Facebook? Vi skulle istedet være mere aktive her, synes det er et rigtig hyggeligt lille forum for alle. Selvom jeg ikke skriver så meget på forumet, så betyder det ikke at jeg ikke er aktiv på siden.
.

Bjarne, tak, tak, fordi du skriver dette.

Min tanke - da jeg læste dahl1 indlæg - var åh, nej, skal dette lille hyggelige forum, nu også ødelægges, hvorfor skal man absolut på facebook, jeg lærer aldrig at forstå det :oops:

Geografisk sted: Århus
Det var sjovt nok også min tanke, men tror dahl1 gør det for at gøre opmærksom på AkvarieDyr.dk

Det samme med at der bliver lavet en konkurrence som starter på Vejle Messen, hvor man kan vinde Blue Moscow og gule rejer. Det synes jeg er en god start, og det skal nok give dette hyggelige forum et skup fremad. Jeg synes også det er rart, at der bliver lyttet til hvad vi siger. Så hvis der er noget man mangler så spørg. :=)

Geografisk sted: Randers/Slagelse
Helt enig i, jeg tror også dahl1 gør det for at gøre opmærksom på AkvarieDyr.dk, og det kan jeg godt forstå, for her kan det godt blive et rigtig godt sted at være, men når man så starter på facebook også, så er der nogle der bliver der og nogle der er her, jeg er altså skeptisk har set det før, ender med et dødt forum. :roll:

For folk gider ikke gå herind, når de nu alligevel er på facebook, for at få at vide at tante Oda, lige har været ude og gå en tur i skoven, :o :o

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time