AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 17 dec 2018, 15:01

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: Randers
Jeg har nu været på besøg i butikker i danmark og Tyskland og hos nogle private. Men kvaliteten skuffer mig næsten alle steder!

Hvis man sælge blå rejer, så skal de også være blå og ikke helt lyse.
Det samme gælder de gule rejer, her fik jeg først en flot gul art efter jeg fik lov at købe lidt ved Dahl1.

Leder stadigvæk efter den blå art, hvor de er rigtig blå. Her tænker jeg ikke på blå tiger rejer, men på samme art som de gule bare som blå.

Den røde er også kommet i en Red Blod farve, den er helt vild flot. Den må jeg have fat i snart, så den på en messe i tyskland. :=)

Geografisk sted: Sæby
Du fandt vel hvad du gerne ville på Vejle Akvarie Messe, der var et fint udvalg og flotte rejer.

Men du har ret, jeg er også tit blevet skuffet, når jeg har set produktet. Tilgengæld er dem jeg har købt ved Dahl altid være af en meget høj kvaliet, men han har jo ikke så mange arter.

Geografisk sted: Sønderborg
Synes faktisk det er blevet bedre nogen steder, f.eks så jeg at Tropeland i Skanderborg har fået mange flotte rejer. Derudover har Petworld i Viby af og til flotte rejer.

Ellers har i ret, så ser man som regl. kun armano rejer og RCS rejer. Ellers er det firmaer der henter dem hjem fra udlandet, men det har jeg ikke haft meget held med. Jeg vil kun købe dansk opdrættet, det andet er alt for dyrt.

Kunne godt tænke mig orange rili rejer, damn de er flotte. :=)

Geografisk sted: Aalborg
Ja det er ikke mange forskellige rejer man ser rundt i de danske akvariebutikker. Det samme gælder rene guppy stammer, hvis de endelig er der så er det noget skrammel. Mærkelig når det er 2 ting som rigtig mange har stor interesse i, hvis jeg skulle starte en akvariebutik, så skulle det være rejer af høj kvalitet og flotte rene guppy stammer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time