AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 18 aug 2019, 16:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: uruguay/brasil
ja så lige lidt om mine dværg gurami akvariet 60 bredt 50 dyb 20 høj.
svag filter.vandet ph.6.5 kh.5.0 ingen grus.vand pest samt java mos.se efter at han laver skum rede.den kan godt forsvinde selv om der er æg/laver.jeg fjerner de to voksne så snart jeg opdager der er laver.og så bare vente på de svømmer frit.og dette er vigtig ingen foder så længe de ikke svømmer kan de dø af.brug evt .lup da de er meget små.og for at være sikker på at alle svømmer der vil sikkert være mange unger som holder sig ved bunden.så foder jeg med infusorier i cirka 8 dage derefter kan man bruge atemia knust tør foder af god kvalitet.har mit 3 hold nu og det køre bare så fint.en dejlig og flot fisk som er nem at opdrætte.
jo temp. på vandet 28 grader.også vigtigt
vandstanden ligger mellem 10 til 12 cm og det er helt fint for de små da de ikke skal lede efter foderet så og efter 4 uger fylder jeg så helt op med vand.8 uger gamle flytter jeg dem til 310 liters kar..
det var den måde jeg bruger.der findes mange måder at gøre ting på jeg har haft fint held med min måde at gøre det på.

Geografisk sted: Sønderborg
kanon laver du ikke en opdræt beskrivelse af den, og har du også nogle billeder vi må se?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time