AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 22 okt 2019, 07:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Molly arter?

Geografisk sted: Hobro
Vil de forskellige molly arter krydse, f.eks gul og sort? hvis ja, hvordan kommer ungerne så til at se ud?

Geografisk sted: Odense
Ja alle mollyer vil krydse, men hvordan en gul og en sort vil se ud ved jeg ikke. Det kunne måske være sjovt at prøve?

Jeg har 2 molly'er som har gul krop og sort hale. Den ene har pletter i overgangen, den anden er mere klar i det gule, og skiftet er mere rent i farven. De kom fra et hold af helt gule og helt sorte. Jeg synes de er virkelig flotte, og igår opdagede jeg en mini udgave i det lille akvarie de lige er blevet flyttet fra.

Der er kun 1 og den vil jeg meget gerne kunne holde i live, så gode råd er velkomne.

Den er 3 mm lang ca. Og jeg fik moderen i onsdags.... så den kan ikke være ret gammel.

Det er min første fiske yngel.... må man så godt være stolt? :-)

Geografisk sted: Ribe
Har du noget flage foder?

Så kan du knuse det, så det bliver til små sandkorn. Du skal så foder den ca. 2-4 gange om dage, så skal den nok vokse sig stor og stærk. Du kan læse om de forskellige måder at lave foder til fiske yngel her, synes det er super godt beskrevet.

http://akvariedyr.dk/fodetilfiskeyngel.html

Jeg har allerede trævlet siden og gode råd og beskrivelser. Den er så god, og tak for rådet :-)

Jeg har knust noget flagefoder, men har været i tvivl om den kunne spise det. Idag har jeg set den spise det,og den er næsten 1 cm nu. Den har gul krop og sort hale ligesom moderen.

Jeg kan desværre ikke uploade et billede... jeg kan ikke finde ud af hvordan :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time