AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 18 jul 2018, 09:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: Århus
Messen foregår 22. & 23. Februar 2014

Glæder mig allerede til at se hvad der kommer på messen denne gang! Det var kanon sidste år, der fik jeg virkelig mange gode ting med hjem.

Kommer i til messen i år? forventer i at finde noget bestemt?

Jeg forventer at finde nogle nye reje typer, og nogle flotte maller.

Håber vi ses?

Geografisk sted: Århus
Hjemme fra Vejle Messen, damn det blev lidt meget jeg kom hjem med.

Købte nogle super fine Black Moscow Guppy, nogle flotte blå tiger rejer og nogle L134. Det blev så til et forbrug på 1700 kr. :=) Nå ja, så et lille akvarie til 400. Det blev sgu 2100 kr. Det må i ikke fortælle min mand. :=)

Synes der manglede lidt fisk i år, der var list større udvalg sidste år. Tilgengæld var der mere plads til at gå rundt og se det hele. Så både + og -. Men alt i alt turen værd. :=)

Hvad med jer var i på messen?

Geografisk sted: Randers
så har jeg også været en tur forbi Vejle messen, og jeg fik da også lidt med hjem. Vandt en masse mærkelig ting + et lille akvarie. :=) Skulle jo støtte Vejle Akvarie Forenings, så synes det gik til et godt formål. Tilgengæld så tror jeg ikke de fik overskud på mig. :=)

Derudover fik jeg købt nogle flotte sorte krystal rejer, de var lidt dyre men alt for flotte at gå forbi. Så fik jeg også købt en masse billig foder og snakket med en masse søde mennesker. Men hvor var unimatic?

Geografisk sted: Sønderborg
Jeg synes det var en rigtig god messe, dejligt med sådan et arrangement. Mange tak til Vejle Akvarie Forening.

Synes dog jeg manglede et større udvalg i år. Der var ikke så mange arter af fisk, men mange flotte rejer.

Mallen.dk er da gået helt i stå, han havde næsten ikke noget med på sin stand. Mallen.dk plejer jeg ellers at købe en masse ved, så i år blev det kun til et par malle huler. Derudover købte jeg en stor sæk foder og 2 røde med brød for 20 kr. :=)

Geografisk sted: Ebeltoft
Tror ikke lige Mallen.dk havde konceptet klar til messen, han har jo solgt sit reje og foder salg. Ved egentlig ikke hvad han nu vil med Mallen.dk?

Jeg var på besøg både Lørdag og søndag, og var meget positiv omkring messen. Kan dog ikke forstå foreningen ikke gjorde mere ud af deres eget salg, som sidste år. Deres fisk var kun tilsalg meget kort tid lørdag, og der var ingen lys så man kunne se fiskene.

Der var jo ikke overflod af fisk på messen, så synes det var fint med lidt medlems salg også.

Ellers har jeg kun positivt at sige om messen, der var f.eks mere plads på gangene denne gang. Sidste år var det ikke til at komme rundt, så dejligt det er ændret.

Geografisk sted: Esbjerg
Mallen er flyttet til Jylland og er ved at afvikle sin biks, men han vil sikkert stadig være at finde på diverse messer, dog næppe med et stort set-up med fisk og rejer.

Brugeravatar

Geografisk sted: Assens pr Mariager
Snakkede lidt med Kennet på messen. Han er flyttet til Jylland men har ikke meget plads til forretning. Derfor havde han ikke meget med. Han kører derfor sin forretning men har ikke selv lager. Derfor kører han mest med Tyskland som fjernlager. Det giver lidt leveringstid. jeg har bestilt et CPO krebsepar hos ham, og leveringstiden er 3-7 dage.

Geografisk sted: Aalborg
rigtig hyggelig messe, dejligt med så mange forskellige rejer der var med. Fiske arter kunne der dog godt være lidt flere af. Men alt i alt en rigtig god tur til Vejle.

Købte:
10 stk. RCS
En spandpumpe
og et lille akvarie. Derefter kunne jeg ikke bære mere og pungen var tom. :=)

Geografisk sted: Viby
Jeg tog også turen til Vejle, og fik også lidt med hjem. Jeg vil også gerne takke Vejle Akvarie Forening for et godt arrangement.

Jeg ville blot sige: lidt flere fisk gjorde ikke noget. Men jeg vil også sige 2 runde, der fik jeg set mere end første. Der gemmer sig altid lidt mere når man kigger grundigt.

Jeg fik købt et par flotte kampfisk, RCS rejer og en masse foder.

Geografisk sted: Sæby
Super messe, jeg er klar igen næste år. Og gerne lidt flere fisk. Tak for en god messe.

Geografisk sted: Malmø
Jeg kommer igen næste år, så er det sagt. Men også gerne flere slags fisk til mig. :=) Kunne være fedt hvis de tysker ville tage flere varianter af deres guppyer med. Flotte rene guppyer hænger bestemt ikke på træerne i Danmark, dem der har dem holder dem for sig selv.

Geografisk sted: Esbjerg
Jeg kommer også igen næste år, det er helt sikkert.

Jeg vil bare gerne klage over at man nogen steder nu kan betale med dankort, det blev alt for dyrt. :=)

Geografisk sted: Randers
Tak for en god dag, fik da også lidt med hjem.

Købte nogle Guppy red tail, det er en super flot lille guppy,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time