AkvarieDyr.dk

Masser af læsestof om fisk, rejer, snegle, maller og akvarier. Derudover et akvarieforum for alle.
Dato og tid er 11 dec 2018, 03:41

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked

Geografisk sted: Brædstrup
Synes det er dejligt at forumet på AkvarieDyr køre hurtig, det er slet ikke som Akvariesiden. Akvariesiden er blevet så langsom, så jeg slet ikke forstår folk ikke har skiftet til akvariedyr.dk. På akvariesiden laver man konstant dobbelt post, skal trykke F5 for opdater og tit kan man slet ikke logge på.

Så nu er jeg flyttet, jeg har dog ikke så meget at sige på forumet, men jeg læser gerne med. :=)

Geografisk sted: Hadsten
Her er også bedre :) jeg startede selv med kun at læse på akvariesiden, men efter at næsten alle fik massere af svar og jeg næsten ingenting fik udover kommentarer i lidt grove toner så skiftede jeg da hurtigt og jeg tjekker nu kun akvariesiden en gang i mellem for at se om den ene jeg skriver pb'er med har skrevet. Akvariesiden er også en god side. Der skal et par sider og bøger til for at dække mit behold for akvarielæsning i ferien på 3-5 timer :)

Geografisk sted: Randers
Jeg synes også her er dejligt, og som Gustav siger så køre siden bedre.

Derudover har jeg aldrig oplevet noget dårligt her på siden, alle er flinke og rare. Der er dog ikke så mange aktive som på akvariesiden, men så kan man også nå at følge med i det hele. :=)

Geografisk sted: Sæby
Ja det er dejligt med et forum der ikke går ned hele tiden, men jeg kunne godt tænke mig lidt flere var aktive. Rigtig mange kigger med, men er ikke aktive?

Ja hvordan får vi flere rare mennesker med ind på AkvarieDyr.dk forum? Kunne være hyggeligt hvis vi kunne være 40-50 aktive hele tiden. Lige nu ser det ud til at være 9-10 stykker, hvor de fleste bare kigger med.

Geografisk sted: Randers/Slagelse
Dem der er her på siden - på nuværende tidspunkt - har vist den samme indstilling, omkring at hjælpe og "taler" altid i en rar tone :-)

ja, jeg er heller ikke den flittige skriver, men kikker ind med jævne mellemrum

Man skal selvfølgelig heller ikke skrive, hvis man ikke har noget at spørge om eller fortælle. :=)

Geografisk sted: Viby
Jeg er også meget positivt, alt kommer frem med det samme her på siden. Andre lign. sider der kommer man tit til at klikke flere gange inden der sker noget, hvis der sker noget. F.eks hvis man sende en besked privat, så på andre sider sender jeg tit beskeden 3-4 gange, her gik det fint med det samme. :=)

Så tak for en god hjemmeside og jeg vil nu forsætte med at læse indlæg. :=)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time