Håber I kan hjælpe .. jeg har et problem .. faktisk det eneste lige pt (7-9-13), jeg har prøvet at variere min plantesamling lidt, så der er lidt farvespil i baljen, og ting der vokser i forskellig hastighed. Ved indkøb har jeg sikret mig at det ikke er planter med krav jeg ikke kan honorere, så alt burde være tiptop, alle vandværdier er fine og kører rimeligt jævnt, har ikke haft nogle store udsving. Men min shinnersia rivularis, har det altså ikke godt ... det er som om den opløses, huller midt i bladene, tør næsten ikke sige det for så kommer de nok, men jeg har ingen snegle så det kan ikke være dem.
Har læst om planter der nærmest smelter, og det var min første tanke, men det var en anden type plante, så ved ikke om det er detsamme, så jeg håber der er en der kan hjælpe mig i forhold til hvad jeg kan gøre.
Jeg gøder hver uge som anvist på flasken, og prøver i det hele taget at gøre hvad jeg kan for at plantebestanden skal vokse sig stærk men synes ikke rigtigt det lykkes. Det er et Juwel rio 180L, med de to rør det er "født" med, og har forhørt mig, fik at vide de rør var fine til planterne, så det skulle ikke være der problemet ligger.
|